Vila i frid, Bo.

Det är med stor sorg VSK Bandy nåtts av det tråkiga beskedet att Bo Wiberg har lämnat oss. Tack för alla år och dina insatser för Västerås Sportklubb. Vila i frid, Bo.

Våra tankar går till familjen Wiberg med vänner.